“ Dua perkara yang sesiapa dapat perolehinya akan ditulis dirinya sebagai hamba yang bersyukur dan sabar, sesiapa yang gagal dalamnya, tidak akan ditulis sebagai orang bersyukur dan sabar. Iaitu sesiapa yang melihat tentang agamanya kepada mereka yang jauh lebih baik darinya, lalu ia berusaha mengikutinya, dan dalam hal keduniaan mereka melihat kepada orang-orang yang kurang darinya sehingga ia memuji Allah atas nikmat yang diperolehinya ..” ( Riwayat At-Tirmidzi)

Followers

Follower yang ke -100 Syed Azaharul

Sunday, March 21, 2010

MASAD GOLD : Madu Sawda Iran, Penawar HEBAT yang disebut dalam Quran & Hadis.


Madu Sawda
MASAD GOLD

wujud sejak 1984!

Adakah anda mengenali madu lebah??Adakah meminatinya??Madu tidak lagi asing buat kita..Di masa kini,madu telah ditambah rasakan utk memberikan lebih kesegaran...Kenalilah MASAD GOLD : MADU SAWDA IRAN yang menjadi pilihan produk razialong sebagai Agen Dropshipper RiziBiz Shop nanti.

Kenapa produk ini menjadi pilihan ?? Bacalah keterangan ini :-

Produk ini merupakan gabungan MADU DARI IRAN,HABBATUS SAWDA dan Za’faran (3 dalam 1) yang membentuk pelbagai khasiat dan penawar yang diperlukan oleh tubuh manusia.

Madu Sawda berasal dari Negara Arab iaitu Iran. Ia merupakan makanan kesihatan yang istimewa untuk tubuh manusia.

Habbatus Sauda pula diakui sendiri oleh pakar pakar perubatan tantang kualiti penyembuhan ajaib. Kenyataan ini selaras dengan hadis bahawa Habbatus Sawda penyembuh kecuali mati.

Analisis Pakar Perubatan Moden menunjukan Madu Lebah dan Habbatus Sawda’ mempunyai kekuatan penyembuh yang menakjubkan.

Za’faran- bunga paling berharga yg mempunyai banyak khasiat dalam bidang perubatan.Khasiat utama Za’faran pula ialah merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia. Menguatkan ingatan. Amat baik jika dimakan bersama madu asli.

Makanan dan minuman yang berkhasiat berlandaskan sistem perubatan Islam yang disebut didalam Al-Quran dan Al-Hadith serta sepakat pakar-pakar perubatan Islam.

Allah berfirman dalam al Quran: "Dan Tuhanmu memberikan ilham kepada lebah: 'Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu, dan di tempat-tempat yang dibikin manusia. Kemudian makanlah dari tiap-tiap buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu). Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat obat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Tuhan) bagi orang-orang yang memikirkan." (QS An-Nahl [16]: 68-69).

Kegunaan: -Bertindak mencegah, membaiki, merawat dan menyembuh penyakit ringan, sederhana, kronik dengan tepat dan berkesan. Madu Tanah Arab yang asli mempunyai kesan yang lebih hebat dalam penyembuhan jasmani dan mental.

Antara Testimoni YANG MENAKJUBKAN!

Penyakit Tumor Otak.Masalah Lupa Kronik.
DISAHKAN TIADA UBAT MAMPU MERAWAT LAGI. HANYA MENUNGGU SAAT KEMATIAN.

Saya mengidap Penyakit Tumor Otak sejak 24/01/2006.

Saya dihantar kepada 2 orang doktor pakar terkemuka di Penang. Saya telah dibedah namun tidak dapat menyelesaikan masalah. Saya menjadi pelupa dan pening sehingga tidak mampu berbuat apa-apa. Hidup saya begitu tertekan sekali.Derita saya berakhir setelah diperkenalkan MASAD oleh kawansaya. Setelah menggunakan sebotol MASAD, penyakit lupa dan pening terus hilang. Saya kini kembali ceria dan aktif seperti dulu. Kawan-kawan saya terkejut dengan perubahan saya.Saya amat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinnya saya telah kembali sihat. Saya telah berhabisan berbelas ribu ringgit sebelum ini tetapi saya sembuh dengan nilai puluhan ringgit sahaja.

Syed Omar Syed Darus(Butterworth)

Andakah anda bersedia memilikinya...Atau ingin juga menjadi Agen Dropshipper..Jom menambah pengetahuan anda dan ketahui cara memilikinya dengan melayari di RiziBiz Shop.


"Online Biz 4 Success"




No comments:

Jaamiah Al-Azhar As-Syarif


Copy this code to your website to display this banner!